October 10, 2007

Degup detak Jantung

Tiba-tiba jantungku berdegup laju
Tiba-tiba jantungku berdetak kencang
Rasaku mau rebah, rasaku mau jatuh
Coba aku kuat, coba aku lawan, coba aku berdiri

Tapi jantungku terus berdegup lagi
Jantungku berdetak seperti gendang tanpa rentak
Sakit dadaku kala menarik hela
Sakit dadaku kala nafas ku hembusin
Sakit jiwaku kala fikiran ku terlintas

Mungkinkah aku akan disakiti?
Mungkinkah aku akan akan kecewa lagi?
Kenapa jantungku berdetak begini?
Mengapa jantungku berdegup tiada henti?
Takut aku, rimas aku
Mungkinkah jantung ini akan terus mati?
Jika tiada sakitnya degupan & detakan jantungku berhenti,
Ku rela mati dari menanggung perit tiada peri,
Tiada ku sanggup berdetak berdegup lagi
Jika kecewa akhirnya aku, biar mati aja jadi hujungnya.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home