December 15, 2008

hari ni hari murung

hari ini hari minggu
hari ini hari berehat-rehat, menghabiskan masa di rumah

tapi
hari ini hari murung

knp?

sbb rindu pd arwah mama makin meluap-luap

tapi
hari ini Allah membantu saya, alhamdulillah
Dia membuka hati anak saudara saya untuk membantu

susah betul nak mula hidup baru sendiri
nak tak nak, memang kene harapkan bantuan orang

hari ini hari murung

knp?

sbb tiba-tiba jiwa terganggu

knp?

mcm-mcm perkara berlaku pd saya
nak mengeluh pun tak guna
meratap jer la kerja
nak nangis pun dah bosan
nak mengadu bersepah pun mcm takde life
then nak buat apa?

meratap jer la hari murung ni...

wat to do...

* saya & 'dia' baik-baik saja...percubaan untuk memulihkan keadaan dipersetujui & nampak spt ada peningkatan & perubahan positif..=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home