November 04, 2008

Betina Hipokrit

aku benci betina hipokrit
ingat imej baru boleh kaburkan mata dunia?
tapi jaja cerita manusia lain mcm ko la paling mulia
pdhal tukar imej kononnya nur dah diterima
tapi perangai tetap macam haram, tiba-tiba aku pun terkena

ko ckp belakang aku ingat aku bodoh?
ko ckp macam ko hebat, pdhal ko lagi mcm palat!
dok canang orang tak buat keje,mengungkit satu dunia mcm ko jer berkhidmat!
orang yang cakap bukan nak mengapi
orang yang cakap tau aku macam mana
orang yang cakap pun tau ko keje macam mana
niat dorang nak terangkan yg sebenarnya ko tak ubah-ubah
perangai tetap macam haram, mulut macam gampang
jgn poyo nak berlindung kt imej baru
tapi semata-mata nak perhatian dari dunia
sibuk paksa orang puji ko cantik
ko jgn perasan ah betina
kalau ikot hati aku, dah lama aku sembur
tapi aku malas nak panjang cerita
tapi ko tak berhenti-henti rupanya
ko tunggu la satu hari nanti
Tuhan tu adil, ko akan rasa..



3 Comments:

Blogger suez said...

aduh,tiba2 kemarahan kamu mengalir dalam tubuhku dan terasa ingin sama memaki betina tu

November 4, 2008 at 4:51 PM  
Blogger Pretty_Leeya said...

betol..~
marah saja~
betina tu xbleh diberi muka~

November 14, 2008 at 3:09 AM  
Blogger Atiela razmie said...

huu..ci..da abes blaja kan..okeyh..now we screaming~!! persetankan~!!..ops.aku jumpa dia lagi la..~!! damn~!!

November 20, 2008 at 2:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home