November 19, 2007

Knp Saya Masih Bernafas?

Saya berjalan hari ini
Saya ke sana dan ke mari
Saya ketawa, saya bergembira
Saya lihat gurau canda semua
Tiba-tiba saya rasa sesak nafas
Tapi saya rasa itu cuma khayalan
Terus saya tersenyum di depan lensa
Lensa yg tertuju oleh kakak saya
Lensa itu seolah-olah penghibur

Lalu saya terus tersenyum
Membuat org tersenyum melihat gelagat saya
Seolah-olah menipu diri
Tapi sebenarnya dada saya masih menahan
Menahan sesak nafas umpama semput
Mata saya letih, kurang lena rehat saya mlm tadi
Kalau mata saya boleh ckp,mesti dah dirungut
Hahaha..Lucu la dunia saya
Dunia saya ni dunia gila
Tapi saya suka
Tapi tiba-tiba saya tanya diri
Knp saya masih bernafas?
Jawapnya mudah,
Sbb Tuhan mau saya kuat...
Sbb Tuhan mau saya belajar...
Sbb Tuhan mau saya jadi manusia yg bersabar
InsyaAllah,saya akan lalui dunia gila...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home