April 16, 2008

Ambil Jiwa,Hati,Kasih & Cinta Milik Aku

ambil jiwa aku
aku rela memberi
aku rela berkongsi
biar apa mendatang
aku rela

ambil hati ini
berkali bertaburan
berkali aku kutip sisa itu
kau bantu aku menyatu
menyatukan hati itu
kini aku memberi kpd kau hati itu
walau tidak sempurna
tapi aku nak kau milikinya

ambil kasih yg aku ada
kasih ini milik kita
kasih aku tulus semata
jgn dibiarkan kasih ini tersia begitu
aku mahu kau pelihara kasih kita
menyatu dgn kasih yg kau beri
agar kuat kita mengharungi semua

ambil cinta dari jiwa dan hati aku
cinta ini tiada bandingnya
kuatnya cinta ini adalah dari kesabaran kita
cinta aku, cinta engkau tiada henti
bersatuya jiwa, hati dan kasih, aku berikan cinta
ambil semua
ambil semua krn aku mahu kau milikinya
ambil semua krn kau adalah belahan jiwa aku

* belahan jiwa=soul mate...mumu, thank u for being my other half...u r precious and one of my stength...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

April 20, 2008 at 2:54 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home