June 29, 2008

Ketik Di Hari Minggu

alhamdulillah...

maggi mencari bintang dah siap 12 episod...in fact,dh TX 2 episod dh pun 2 weeks ago...syukur sbb kerja2 dgn pepper media pun dh nak selesai...kuliah pun nk start balik...haihhh...semester akhir saya!..fuhhh!!...nervous!...boleh ke mampu ke saya yg tak bijak genius ni?

hehe...bila tgk maggi mencari bintang kt tv,rasa rindu pulak kt final 4 contestants...2 minggu straight menghabiskan masa dgn dorang n they r amazingly great ppl to be friends with...pangkat2 lecturer sumer,abang2...but yes,they r great frens juge...but i cant join them for the final...sedih...but will try to make myself free on that day,insyaAllah...

masa pun dh ada byk yg kosong...yeyy..!!saya dh spend time dgn family n mumu saya...alhamdulillah,terubat juga rindu...tp skang ni saya sgt2 rindu kt anak2 kt jb tu...
dgr tareeq nyanyi kt telefon pun hati saya mcm memekik2 rinduuuuuuuuu!!!haihhh bila la nk blk jb ni!...anak2 pun sibuk tanye bile aunty ci ni nk blk jb....haihh jiwa2ku...sabar eh...nnt auntyci balik...


tgk video ni pun rasa mcm...arrrgghhhh!!!....anak2 ku sgt adorably comelll!!..nak balikkkkk!!!!...

kwn2 from indo pun sibuk tanye,bile nk gi jmp dorang...haihhh...kalo punya uang yg byk n masa yg ada bisa dipanjangkan lagi,pasti udh smp!!...

n last skali,yg dirindui takda putus2,of coz mama...tiap kali tgk gmbr dia,air mata ni mmg x boleh tahan...kdg2 sblm tdo,terdgr2 suara dia...rindu nk mandikan dia,rindu nk masakkan dia,rindu nk tgk dia gelak,rindu nk dgr dia merengek manja,rindu nk bwk dia gi jalan2 naik keter...kesimpulannya,rindu nk ada dkt dgn dia...ya Allah,aku dh sia2kan waktu aku masa dia ada...='(

tesis ooo tesis...dah memanggil2 namaku tu...uhuk uhuk..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home